torstai 5. heinäkuuta 2012

Summertime!

Hellou! Lupailin viimeksi kertoa vähän mun kesäkuulumisista. Mitään maailmaa mullistavaa en ole kesälomalla tehnyt. Ensimmäisen kesälomapäivän vietin serkkuni ylioppilasjuhlissa ja heti seuraavan viikon olin jossain ihan käsittämättömässä flunssassa tms. joka tunnetusti iski siinä heti koulun loputtua. Joo, stressi ei toki tee mua sairaaksi ;D Varmaan tän kevään jälkeen mä taisin päättää, etten aio enää ens lukuvuonna stressata mistään. Tulee olemaan hankalaa, mutta why not? ;) En ole tosiaan huomannut stressaamisessa suuria hyötyjä...tuskin kovin moni muukaan.
Tähän asti olen vaan lähinnä treenannut, tuijottanut tennistä (kohta 4 viikkoa yhteensä (Ranskan avoimet+Wimbledon) ja lisää on tulossa, kun Lontoon Olympiakisat starttaavat), tarkkaillut kaikkia mahdollisia jääkiekkouutisia (joista myöhemmin lisää), nähnyt kavereita ja ihan vaan hengaillut ja elänyt ihan vaan päivän kerrallaan, kun nyt on siihen vihdoin mahdollisuus :) Eli en siis juuri mitään eriskummallista.

12. kesäkuuta olin kavereiden kanssa Kaisaniemessä kuuntelemassa Helsinki-päivän konserttia. Onnistuttiin lopulta ujuttautumaan ihan eturiviin asti, vaikka oltiin koko ajan suhteellisen edessä. Oli oikein viihtyisää, vaikka pariin otteeseen tulikin muutama sadekuuro. Itse olin kerrankin varautunut ja ottanut mukaan sadeviitan, joka tosissaan oli hieman liian iso, mutten ainakaan kastunut, kuten edellisvuonna Linkin Parkin keikalla (16.6.), jolloin kastuin kahteen kertaan ihan litimäräksi. Voitte vaan kuvitella millaset oli silloin päälimmäiset fiilikset :D

Tässä kuitenkin kuvia Helsinki-päivän konsertista (HUOM! Vain joitakin esiintyjiä!):








Muistaakseni mainitsin muutama postaus taaksepäin näitä kesäkuun maagisia päivämääriä. Sekä Linkin Parkilta, että The Offspringilta ilmestyivät uudet studioalbumit (Days Go By- The Offspring + Living Things - Linkin Park) ja kävin ne tietysti saman tien itselleni hankkimassa. Olivat tosi hyvää matskua siihen verrattuna mitä olin odottanut ja olin positiivisesti yllättynyt! :)





Jjep. Tällä hetkellä vietten viikkoa yksinäni, kun muu porukka lähti Kreetalle aurinkoa palvomaan. Itse jäin suosiolla tänne, kun hyvät ilmat sitten näyttivät lopulta ilmaantuvan ja olisin kuitenkin varmaan kuolla kupsahtanut sinne 30 asteen helteeseen ;D Muutenkin on ihan mukavaa saada olla välillä ihan yksikseen ;) En kumminkaan ihan ALONE ole koko viikkoa ollut, vaan näin myös muutamia kavereita. Ei sitä nyt aivan epäsosiaaliseksi kannata ruveta :D Koko viikko on mennyt lähinnä Wimbledonin tennsiturnausta katsellessa, kun kerta näen kaikki ottelut suorana, mutta olen käynyt toki nauttimassa auringosta useampaankin otteeseen, kun se nyt vielä viitsii paistaa ;)

Viikon lagibiisi: The Offspring - Days Go By



Mutta joo, ei tässä kaiketi taida olla muuta eriskummallista. See ya later!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti